Vaniljkaffe

Anonym om Min,MIN,MIN:

"först, mer bilder på både dig och dne lilla!
sen, du passar bäst i blond.

Sen får du gärna skriva mer om din bakgrund,om elvira märker att hennes pappa e borta osv. och minst två inläggom dagen!"


Mer bilder ska det bli! Försöker ialf oftast lägga in en bld varjegång ja skriver!=) Min bakrund, ja lite finns det ju här. - Tiden innan elvira var ju annorlunda, fd festråtta & sket i allt tog aldrig tag i problem. o...tiden innan det, hästar,hästar & jobb. NU..Elvira,elvira & bara elvira!<3 Hon har aldrig kännt sin pappa, han har bara hållt i henne ngr gånger när hon va nyfödd & vi fortfarande var ihop. (anledningen finns på tidigare inlägg) Så..Jag har tagit hand om Elvira själv endasen hon föddes. Ävenfast han va "där" i början, så såg jag ju knappt honom ändåså.

TVÅ inlägg om dagen? Puuh, hur skulle jag hinna med det !? Ett om dagen, när ja har lugn & lite ro..när lillfisen sover..:) För nu har ja ju så snygg blogg;) morr..

Runt lunch kom Sandra hit! Vi drack vaniljkaffe & cola & lite små gott..hehe. Och jag pratade med Jenny http://kalsongmorsan.blogg.se precis när hon kom, så då skulle Jenny härma mig..."säg åt din kompis att hon inte får tro nått,du får inte umgås med andra osv" Haha..:P Men Sandra har jag ju kännt sen ja gick i 1-2an..och bodde i farsta! Men Jenny, du får inte umgås med ngn annan förrutom mig & din familj!! :@ jag blir svartsjuk! Hah xD Min,min,min,miiiin syster :D

Elvira var jätte konstig hela kvällen..& somna inte riktigt..men Nu hoppas ja hon sover gott! aja, hon e febrfri ialf. & tänder spökar..hehe :) tutt,tutt,tuttrebell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0