Min,MIN,MIN

Min nya fina blogg! Tack Knixan! ;)

Så...nu har jag ingen orsak till att inte blogga? Blogga mera!!:D hehe..Ni som väl läser, vad vill ni veta? Några frågor? Vad vill NI läsa om? ;D Men jag måste Tillägga! Det e ju ändå jag som skriver. Om precis vad jag vill. Ingen tvingar dig & läsa. Men..Men..Behöver kanske lite ideer! :D

Elvira börjar bli så stor! Helt plötsligt reser hon sig emot möbler(lr vadsomhellst) hursomhellst & står stadigt! :O Och hon behöver nya upptäkter,aktiveras hela tiden...Förrutom när det är mat & gowsdax då =) Hon har även blivit såå mysig & kramig! <3 & på dagarna ska hon bara sova på mig..Myys,mys!

Däremot har hon 2gånger haft svårt & somna på kvällen när hon ska sova för natten. Hon har bara krypit runt i sängen,klappat händerna & knööölat runt..men ändå va hon jätte trött:) Annars i vanliga fall somnar hon som hon sak, men innan hon somnat in ordentligt kan hon vakna..& tkr jag ska sova jag med. Hon är helöt tuttgalen påkvällen & natten..Hur vänjer man ett barn & sova i egensäng? Bortse från de hemska metoderna!! skit läskiga metoder har jag läst om..URSCH! Fan..barnet måste ju känna sig tryggt! Och..jaa jag trivs med o ha henne sovandes brevid mig :D Hon har sovit i egensäng nån enstaka gång på dagen. Varför ta tryggheten ifrån henne...min Ängel <3

Jag har tidigare nämnt..MITT HÅR! Fan, jag vill färga nu,nu,nu..Men sen kostar det ju också. Det e ju lixom så..att jag bara NÄSTAN dör. Jenny ska hjälpa mig! Annars..
Bilden e från i Fredags,när vi va med Sandra & hennes urf m kompis o åt..bläkfisk & sånt..:) Hehe.


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

hahahaha du är så ful! hahaha ditt hår!! hahaha xD Orkar du vänta tills vi ses då? bajsråtta, saknar er!!



hahahah skicka ouffen??

2010-02-02 @ 23:13:26
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Baso

Gullisar :d

2010-02-03 @ 08:43:53
URL: http://www.baso.nu
Postat av: Anonym

först, mer bilder på både dig och dne lilla!

sen, du passar bäst i blond.



Sen får du gärna skriva mer om din bakgrund,om elvira märker att hennes pappa e borta osv. och minst två inläggom dagen!

2010-02-03 @ 10:31:44
Postat av: Malin

Jag är avundsjuk på din å Jennys bloggdesigner.. =( Vill också :P

2010-02-03 @ 12:25:58
URL: http://zillaochjag.blogg.se/
Postat av: anoonym

det skulle vara skoj att se gamla bilder eller om du berättar om gamla saker som har hänt.

2010-02-03 @ 23:17:55
Postat av: KalsongMorsan

blogg 2 ggr om dagen låter bra!

2010-02-04 @ 07:22:17
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0