Söndag

Elvis sover..Jag har nyss tat mig vanilj yoghurt m krossade linfrön! Var fortfarande rätt mätt efter all tårta jag fått hoss farmor!

Vi har vart i Nynäshamn på kalas! Träffat massa släktngar & ätigt för mkt tårta! De hade fan 3 olika tårtor..& vem i helske kan motstå det;) Hhi. Kan ju skylla på att det e helg:P

Imorgon blir det följande..
Invänta sandro, laga dunder Frukost. (tutta & allt gos imellan då) Dra iväg till gymmet & gå på Cirkel Träning! Jag har aldrig prövat det, ska bli spännande! Alltid kul & pröva ngt nytt...Och det är ju viktigt att varijera träningen, både för kroppen & huvudet. Så det blir kul alltså:)
Sen hem...och göra vadå? joo ÄTA såklart! haha..Dunder lunch.

Jag har aldrig riktigt förstått varför man ska äta helatiden när man ska Umgås. Vrf inte Göra ngt? Nej, man ska sitta & äta? Brist på fantasi? samma sak med att titta på Film. Visseligen är båda delarna ett måste i vardagen men.. Ja ni fattar säkert ändå inte :P


Kommentarer
Postat av: /B

Mat är gott, och tårtor oxå! :-)

2010-03-21 @ 20:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0