Kom inte hit & snacka punk med mig, punkjävlar!!

Haha..Jag försöker tjata ut Sandras huvud med danband,eddie meduza & sånt..så hon inte bara ska lyssna på den fär ouffiga "alalaljaalajaa" Musiken :) Hahahahahaha xD Ursch, det e alltid kul o skojjas lite ;)

De senaste dagarna har jag levt på typ Ägg & ägg! Haha, Omeletter, ja som de låter..omeLETT! :D Lätt & göra! Dessutom kan man ju varijera mkt! Bara slänga i lite vad man känner för! Och inte glömma det gudomligt goda smälta osten på! :P Så nu e osten som köptes för ett par dagara sen...typ slut..:O Heh.

Sen har ja & SandoLoco vart iväg & tränat! Elvira har busat med Barnpassaren menans vi tränar, hon har tyckt att det vart skit kul & träffa andra barn också! Hihi..Känner inte att det skulle va dåligt för henne...blir ju MAX 60min & jag e ju  rummet brevid..sen att hon får leka med ngn annan, vuxen lr barn.. :) Så så självisk e jag väl inte?

Imorgon blir det röjjparty hos gammel farmor! :) Kul & träffa lite släktingar? :D Och så kmr mina päron hem från..öhm vade nu hette? de e alf & åker skidor. Kul faktiskt, Elvira & jag har du saknat! :)

Nu ska jag försöka hinna hoppa in i duschen mennans goasöta fina fröken ligger & sover så sött, kan inte sluta titta <3

psst...Om man inte ammar, hur Go´sar man då med sin bebis? När de e små & aktiva? Visst kan de sova i famnen..men Gosa ordentligt, det går ju typ inte? Jenny berätta att hon blev lite nere när hon slutat amma sina barn...Närheten,lugnet & goset lixom Pooof borta? :( JAG HAR MÄRKT ATT DET ÄR ETT KÄNSLIGT ÄMNE..MEN DET E MIN BLOGG :@


Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Jag är 19 och fyller 20 i Oktober men kommer vara 19 när barnet kommer. Vilken fin blogg du har :)

2010-03-20 @ 20:02:37
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0