hot från Kalsongmorsan

Prata nyss med Jenny kalsong i telen, min syster,korven..kärt barn ha många namn! Hon hota med att hon skulle bloggstrejka om jag inte bloggade..humf! :O det vill vi ju inte! vi älskar ju & läsa hennes blogg!

 2veckor sen jag blogga sist, mkt har hänt kan jag lova! Vart massor i stallet, slitit arslet av mig..& min stakars mamma kropp!! 

Emelie Stenman

Emelie Stenman Snart ska jag & Sandra Caballero åka till Fokus! Wöhöw..visa fläsket sin plats!!

mån kl. 11:06 Bara mina vänner · · ·
Jenny Karlsson
Jenny Karlsson
haha stackars kropp får ligga i 10 månader & bara & mysa & gosa, sen ba blir du helt crazy haha xD Som en galen kyckling & fjädrarna flyger överallt!
Igår kl. 06:56 ·



I Måndas smällde det!!! PAANG! Då drog jag & Sandra till fokus! Tro på fan mig att ja gick därifrån med ett Leende & ett gymkort! De har ju barnpassning, super bra! Elvira får träffa andra barn..& ja kan träna! Idag var vi på spinning men bara i 30 min, vi hade pulsband..& jag var gummi efter det!! haha..klara ialf & maxa så!

Elvira <3

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Duktig flicka <3

2010-03-18 @ 07:17:30
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0