Svar & bakning.


Här e nä jenny fixa mitt hår..Battaboomba tofsar? men sen satt de inte där..





Svar till "Anonnym" Jag vet inte vart han är lr vad han gör. Och jag har polisanmält honom,det gjorde jag i samma veva som jag tog ut skilsmässa. - Så nu kmr han åka in! :P




Idag har ja hört gnäll,gnäll & en massa härligt skratt! :D Tanden som e på g ner..spökar! ajajaj:( Hon har även vart varm! Stakarn! :( För den delen verkar de som om jag inte e på tipptopp? Men hur i helvette skulle jag kunna bli sjuk, jag har ju vart inne den senaste veckan i stortsett :S Nästan ialf.

Det verkar inte vilja sluta snöa heller? Haha:O Aja..När ska den försvinna? När räknas det som Vår? Är så Otålig!:) Vill,vill,nu,nu!


Baka & sånt innan dopet, dax snart o förbereda! Så ja slipper stressa. Har ju redan övat & prövat baka Bannankladdkaka! :D Eftersom..va ju tvungen o smaka så den va god..o den var ännu godare efter ett tag i kylen, Mumms!<3

Jag drömmer om att folk på pekar att jag e tjock,att jag inte kan ha mina kläder och att en & en annan säger att jag äter för mkt. - Jag kan inte  hålla mig från goklakor o sånt! :D Men..fan det e skiläskigt! Vaknar upp & va skitfet. :S Jag är medveten om att jag lagt på mig en del, sen jag flytta från lägenheten..Men jag kan ju knappast börja mixtra med maten för ammar ju Elvira. Och ut o gå, nää...e för mkt snö sen har jag heller ingen lust o gå & sen väna & gå tbx. När jag går vill jag gå nånstans..lr gå en runda, vadsomhellst bara jag slipper vända & gå samma väg tbx. Nåja, jag ska börja träna på gym så fort jag kan..:) För den största delenär för att jag Mår Bra av det. Mer energi & förebygger skadorna när jag lyfter fel..heh. Vet att jag inte ska må dåligt lr tänka på det, men hur lätt är det? Gosaker e ju så Gott.. >Men Elvira är  mkt mkt goare & viktigast! <3


Kommentarer
Postat av: Anne

Du e så söt.. o lilla sötisesn änr ännu sötare :D Jag beundrar dig för du har alltid varit en starkt person..



Stor kraaam

2010-01-29 @ 12:24:04
URL: http://www.ladynesseo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0