Soligt =)

Dricka vin & vara fin! Det e Sandra proffs på! Haha :D

I fredags vart ja & Elvira bjuda på middag(jag skulle ändå inte lämna bort henne till barnvakt över natten! Min gowsebebis ska alltid känna att jag finns där..<3) Av Sandras urf med kompis. Trevligt & sent blev det=) Trött tjej sov gott på mamma;) Så bjöds det på bläckfisk!!:O waaht, ursch? HAHA..jag blev skit förvånad, men friterad bläckfisk va rätt gott..ser ut som lökringar & smakar nästan som friterad kyckling. Hehe..sen åkte vi taxi till skogen, blilligt vart det inte! Men skulle inte sätta mig på ett tåg då heller. Fredags kväll, Nej tack!

Så hela förmiddagen idag gick åt till, tutta,sova,vila...Och sen åkte vi & morfar till Nynäs.
Där det bjöds på middag & gott Kaffe! :D

Två dagar i rad har vi vart ute på äventyr! - Mer än vad vi gjort på en vecka. :P

Varje kväll när Elvira somnat, vill jag lägga mig & kolla på film lr så, bara ligga ner & slappna av! - Göra ingenting o bara slappa! Men..Vad gör jag då? Antingen härjar ja med det roliga paprena & e alldeldes för arg,rastlös för o slappa. Lr så fasnar jag vid datorn! :( Lr fasnar & bara stressar inombords & inte fåt nått gjort. Dumma lilla flicka!

Just det..tanken på dumma flicka, jag vill färga håret mörkare! E helt inne på det :) Slinga lite o flascha till det, känns lite som...att mitt plantinbleka hår, det e lite förbi tiden för min del ;)



Kommentarer
Postat av: hjhj

kul när du uppdaterar, gillar din blogg

2010-01-31 @ 08:44:17
Postat av: angelica

I din design står det "See it from my blue eyes". Men du har ju gröna ögon? Eller har jag fel?

2010-02-02 @ 20:08:14
URL: http://angelicahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0