Måste skriva..mitt huvus sprängs!

Jag har kännt ett bra tag att ja borde Skriva om honom,X! Jag funderar & kmr på jätte bra sätt o skira & förklara på, men när jag väl sitter här e det tomt! Gör ett försök ändå :)

Han var bästa kompis med min syster Jenny. Till en början Hatade jag honom! Han var överdriven & jag märkte att ngt ere med honom. Och han vart senare ihop med en av mina bästa kompisar, ja inte brygge jag mig så mkt, men jag hatade ju honom. De skulle gifta sig & skaffa barn & allt sånt, de pratade om de redan första veckan..humf?

Åren gick & jag träffade honom igen, hatade ju honom. Men allt var bara skit då, sen dök den mannen upp...Han lovade allt de där en tjej önskar sig! En säkrad framtid &  uppvakande. och inte rädd för att utlova en massa saker för all framtid..o uppvaktning. - Men för det ville han aldrig prata Om detaljer eller vad. Emot min syster Jenny var han knasig & fjollig - Han visste ju att hon tyckte om sånna som kunde släppaa loss. Och hon trode ju att han alltid va så. men...saken var ju den att hanns persolighet ändrades efter vem han var med, men hanns kompisar skulle han spela tuff & så Och skämdes över saker. Helt tvärtemot som han var emot "jenny hanns bästa kompis". Emot hanns föräldrar är han dryg & skiriker & är allmänt helt störd, de älskar ju honom & säger inte så mkt..även emot  sina kompisar blir han dryg då.

Han hade som alltid, jobbat på ett jobb & inte fått lön. Han hade tappat bort sitt bankomatkort & sitt leg. Det körde han om & om igen helatiden. Ljög för sina föräldrar om det så de skulle ge honom pengar. Till mig också. Var alltid samma sak på varenda jobb, att de inte betalat ut lön. Men det var ju bara det att han inte änns hade jobbat! Åter till att han inte hade nått leg osv, Så då skulle jag sålänge stå på saker, saker han köpte..Han skulle betala räkningarna sen. Inga räkningar kom. Han hade betalat allt sa han. Vi hade nästan aldrig pengar till mat lr hyra, Han lovade mig varje varje månad..-Jaa men nästa månad blir det bättre. Men det blev  ju inte det..han utlovade massa saker, men aldrig blev nått bättre. Helt plötsligt hade han jätte mkt pengar, dagen efter hade han ingenting kvar. Han tog elviras barnbidrag och skulle åka till Örebro & gå på arbetsinterjuv,(han åkte dit o festa upp det)

Sen skulle vi gifta oss, för det var ju så bra? <Och för att han skulle få mig& känna mig säker på  honom, jag tänkte ja men det e väl inte så farligt? Bara gå dit o säga ja? Haha. Aja..

När jag var gravid med Elvira.
Så var det samma sak där med maten, jag hade aldrig mat. Jag var ju gravid? svimmningarna var bara en vardag.. & han gjorde som han alltid gjort, Spelade dator,sov lr festade. Såg knappt honom alls. Men när jag väl bröt ihop, snackade han till sig så allt kändes bra & jag gick  på att "allt kmr bli bra, nästa månad, jag lovar" Och..allt babbel.- Han e ju som många vet, En Jävle på snacka för sig! Är nått fel vänder han på det så han gör det till MITT fel. Jag kan inte änns prata med honom i dagsläget, han får mig bara & känna att det e Mitt fel. Elvira kom, Allt var för honom som de innan vart, datorn,sova & festa. Såg inte röken av honom. Jag har fått tagit hand om Elvira sen hon föddes, själv. Sen bestämde jag mig för att jag ville inte bo i Gävle själv, jag ville närmare mi n familj, för jag mådde inge bra..! Jag hade ju min ängel<3 Men jag behövde lite stöd...Tvingade honom o flytta till Örebro.
Fösta månadshyran, ja den kunde vi tydeligen inte betala, för han hade ju inte fått lön som vanligt, så jag fick ta alla mina föräldrarpenningdagar & betala hyran. (tillägga att de första två månaderna på föräldrardagarna såg jag inte röken av! - det hade hamnat i..fickor!) Så..sen såg jag styckran i Elviras ögon & för Hennes skull måste jag ta tag i det här, jag kunde inte Leva med den psykopaten. Han skulle inte få förstöra hennes liv med! alla hot om virsa o versa och att han ljög jämt om allt allt..o för ALLA. Han var olika perssonér emot alla och han hade alltid alltid en lååååång version om varför & förklaringar som bara var ren lögn...& att jaqg alltid gick på allt han sa, vet ja ju nu...det e bara för att han e så bra på  att ljuga & snacka för sig. Jag var bara godtrogen!

sen efter det fick  jag reda på mer saker han gjort emot mig, beställt en massa saker i mitt namn..o gömt alla räkningar. utan min vetskap. sen att han hoppa i säng med alla e ju en annan sak. men förstöra våra liv...mitt o elviras..Så nu sitter jag här med skulder upp över öronen & svårt o ordna upp allt...Jag har glömt en massa saker :) Men en kort version...och jag hatar mig själv för att ja lät det gå så långt..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Allt kommer att ordna sig förr eller senare, gumman. Det är jag säker på! Men du får aldrig glömma att du är en underbar mamma och Elvira är jordens finaste barn. All lycka till er!!! <3 <3

2010-01-27 @ 15:42:35
URL: http://sandracaballero.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch gummsan... Detta är hemskt, att ni skulle behöva gå igenom det här.

Men vet du. Jag vet att du kommer få det jättebra. Det kanske tar sin tid innan skulderna är borta osv. Men du behöver inte ha honom inblandad i ditt liv. (i elviras kommer d inte ifrån, han är ju pappa.... men för dig just)

Du har Jenny vid din sida, du har mig. Du har alla. Tillsammans är vi starka, även om du känner dig som svagast ibland. Du har fått det finaste, Elvira.

Och du..

Jag blev också lika grundlurad som du, lägg ingen skuld på dig själv att det gick så långt som de gjorde. Vet att det är svårt, men försök gumman!!!! PUSSSS <3

2010-01-27 @ 16:06:26
URL: http://zillaochjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart håller ''pappan'' us nu och varför polisanmäler du honom inte?

2010-01-28 @ 11:58:50
Postat av: Sara

Em, jag vet precis vad du går igenom , jag vet hur du känner dig och hur mkt hat du bär på. Det smärtar mig att du får lov att gå igenom det som jag och Malin redan har fått gå igenom. Men jag blev klar med "mina" skulder nu denna månad, 3 år efter att jag och X bröt upp. Du är stark, vi är alla starka och du har visat stort mod!! Du har tagit avstånd ifrån DET som förstörde ditt liv och din älskade Elviras. Jag har som sagt blivit lika lurad och lika sårad. Och om du behöver prata eller vad som helst, så är det bara att höra av dig, dag som natt. Men jag svarar inte på okända nummer(en del av X fel att jag inte klarar av)iom att han gav ut MITT nummer så fort det gällde något allvarligt , så om du vill ringa någon gång så skriv ett mess först och tala om. Jag skickar dig min msn och mitt mobilnummer på FB så du har det!

Jag stöttar dig på avstånd!!!



MAssa styrkekramar på dig! Och till Din lilla gows!

2010-01-29 @ 19:03:41
Postat av: Knixie

Klandra inte dig själv! Tänk framåt att det kommer att bli bra nu! Han lär ju inte få gå fri när han gjort så där. KRAM



Kul att du gillar nya designen :)

2010-02-02 @ 15:49:02
URL: http://knixieoknas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0