Grattis

Grattis till min underbara Elvira, 9månader idag <3 exakt 9månader sen..Shiet, var tog tiden vägen? Jag tror ju lixom fortfarande att hon e typ 3-4månader..heh. :)

Igår åkte vi från Gnällbältet, vart & hälsat på mamma & Jenny & barnen.Jennys barn blir ju skit glada när man slänger ett täcke på dem, då skriker de "KOJJA,KOJJA!" mhm, Elvira satt på golvet o höll på med nått olydigt & blev ledssen, då slängde marlon på en filt på henne!:O haha,Stakare! Ja sprang & sa..men hon e ju förliten, hon blev bara chokad..satt där o ba vem släckte lyset? MIN söta.  Jag blir så himla nere efter jag åkt lr efter de åkt från mig.. :( Går med gråten i halsen, Ävenfast vi ses rätt ofta! Ävenfast det inte är så långt dit. Ursch & fy va töntig jag är <3

Snart blire bingen, sova. Upp tidigt härjja & sen ringa en massa viktiga tråkiga samtal..och baka bannankladdkaka inför dopet! Om ja nu änns har tid & torka mig i röven?

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Jag saknar er lika mycket! <3 Du & Elvira är mina allt efter barnen!

2010-01-25 @ 07:25:05
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Banankladdkaka? Det låter sjukt gott, hur gör man det?

Bor inte du o Jenny nära varandra, vart bor du då?? Har nog missuppfattat din blog, hehe... får läsa igen. Grattis till din söta tjejs 9 månadersfirande :)

2010-01-25 @ 10:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0