Dop planering..

Nu har jag bokat dop i Österhaninge Kyrka! :) Börjar bli dax o döpa Elvira..Haft lite annt tidigare? Men det e ju inte försent ialf... Inbjudnings kort e på g ialf!
Sen allt..annat, vikla kakor osv som ska va med..hehe o jag som hade tänkt mig ett "litet" dop, med kanske inte så många? Hehe..Det blir många ändå! Haha :D

När elvira leker på golvet..härjjar hon alltid o tittar upp o beundrar tomten som hänger i taker lr taklampan..o "hooouuu" o sträker upp armarna o verkeligen WOOOW:O Haha..söt..Men när det blir tyst, då vet jag att hon åkt iväg o hittat...nått olydigt kul :D Hehe.


Har du slängt ut granen idag? =) Nu e julen slut :(


Kommentarer
Postat av: Malin

I österhaninge har jag döpt 3 av 4 barn.

2010-01-19 @ 20:43:43
URL: http://purpelangel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0