2010-01-06

Idag missadee jag Smallville!!!! :( :O
Jag har inte vart fast vid ngt tv program lr följt nått program sen...sen lågstadiet när jag tittade på "skilda världar & rederiet" Nu däremot straxt innan jul har jag börjat följa Smallville,Andra Avenyn & Weeds! Oo..Ja, det är kul faktiskt. Har ju inget annat prickat som ja måste göra förrutom min Älskade Elvira <3

JAG HATAR MIG SJÄLV SÅ JÄVLA HÅRT O JAG KLANDRAR MIG SJÄLV VARJE DAG..ATT JAG INTE GJORDE NÅTT VETTIGT AV SKOLTIDEN. - Jag fick erbjudande om spec o sånt..men inte fan...varför drog ingen tag i det på riktigt? Ja, det e mitt fel, men...varför tog ingen reda på Vad problemet var? Det vet jag inte idag heller änns. VARFÖR! Jag va dum i huvudet o sa "ja vet att ja kommer ångra mig när jag blir äldre" Ja..o det gör jag ju också. Borde inte lärare se sånt? E det inte skolplikt? var det inte skolplikt? O jag stävade bara emot helatiden Emot Allt. Alla chanser jag sumpat. Jag förlåter mig aldrig. Kan bara gilla läget, och Alltid..alltid stå bakom min dotter o Jävlar i havet om jag märker att nått e fel...lr nått vadsomhellst..om jag nu ska slita mig blå så ska jag ta reda på vad det är, om ngt e fel lr så.

jaja nog med klag.. Elvira har två tänder! O de har växt upp rejält! Hihi..sötast! Hon hasar sig fram med en jävla vart på rumpan! - frammåt! o ska stå överallt..men saker som rullar iväg e inte så bra o resa sig emot! :)


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Det är aldrig ett barns ansvar..

2010-01-06 @ 23:30:28
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Janpan

Elvira är helt galet söt alltså! :D

2010-01-07 @ 13:21:40
URL: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0