Pessimist idag

Jag säger bara stakars Elvira! Man kan inte må så bra när enns mamma inte mår bra. Men jag e ju inte mer än människa!!! - Jag är glad att jag mår Bättre än vad jag borde.
Igenteligen borde jag ju sitta i en pundarkvart lr ligga i en kista! Trotts omständigheterna så är jag Duktig. Jag försöker vara Glad. Festar inte alls, har inte gjort det på dryga 2år. Inte ute & ränner. Jag är hemma, hemma och tar hand om Elvira. Hon e den jag glädjs åt. Hon e ju det ljuset jag har. - Ska apsolut inte vara så igenteligen, man ska ju ha ett Liv innan & under tiden. - Man ska inteha barn bara för att man själv ska må bra. Men  nu ere så för mig faktiskt! Hade inte vart så om killen var en Bra kille. Om mitt liv inte hade blivit så förstört. Han e ute ur Livet. Men hanns handlingar har förstört mkt i vardagen, ekonomiskt & psykiskt & praktiskt. Men "han" e borta. Och det är en jävla tur!

Jag skulle tortera mig grymt & utdraget utan Elvira. Ja, jag har familj som bryr sig. Men det e lixom inte samma sak, jag e ju "vuxen".  - Jag skulle inte klara det ändå. Men nu måste jag, på nått jävla vänster! - för hennes skull. För mig - nej. Ska bara se till att hon får det bra. Jag lägger härmed Ner alla mina förväntiningar med Mitt liv & framtid, jag har ingen. Hon har. Jag är ändå to Old.Ska inte börja plugga lr nått sånt, det skulle jag ju gjort när jag var yngre!! Folk säger att de inte e försent. Men det e ju NU NU NU jag behöver jobba & tjäna pengar till min familj. >Till Elvira. Lr ja ialf sen när hon går på dagis.

Jag tänker aldrig lämna Elvira i sticket. Jag ska inte vara självisk. Känner mig så jävla självisk! För att jag vill rida ibland & så, men nu skiter jag i det totalt. Jag Får så Dåligt samvete över att jag änns tänker på & försöker komma iväg & rida Och göra ngt för Mig själv.

Jag vet att det känns bättre sen lr imorgon..lr snart ialf & attt jag inte kommer vara lika pessimistisk sen. Men nu säger jag bara DRA ÅT HELVETTE MED NÄSTAN ALLT JAG ÄR INGEN OCH KOMMER ADRIG BLI NÅGON!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, måste kommentera igen, känner inte dej men följer din blogg. Var inte så hård mot dig själv, du verkar verkligen vara SÅ jäkla duktig och go tjej som vill ditt barn hennes bästa. Du kämpar på och tänker helt rätt.

Du har vart med om något jättejobbigt när hennes pappa svek dig så, du kunde inte veta att det skulle bli så här. Att du väljer att skjuta dina aggressiva känslor mot dej själv åt sidan och ta han om henne, det är fint och rätt.

Har du någon att prata med om allting? En gullig kurator eller någonting? Kanske skulle vara skönt.

Kämpa på, och vet du... saker och ting kommer säkert bli MYCKE bättre... ha is i magen, ta det lugnt bara. Men tillåt dig själv att vara ledsen också. Det här med att ha ett liv "runt omkring" det är svårt när man har ett litet barn, men det kommer säkert senare. Du kan lära känna nya människor, senare få jobb eller plugg, kanske träffa en ny kille som inte är sådär. Anonym kram

2010-02-21 @ 16:00:59
Postat av: Knixie

Klart du ska ut och rida du måste ju hålla dina kunskaper uppe så du kan lära din dotter sen ;)

Du är ingen dålig mamma för att du är borta ett par timmar! Kan hennes morfar se efter henne en sväng så är det ju jätteskönt om du kan få skingra tankarna lite och dessutom rida lite. Det är bara nyttigt. Då kanske du mår bättre och då kommer Elvira må bättre också :) Ta hand om dig!

2010-02-23 @ 22:54:57
URL: http://knixieoknas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0