Hallå Bloggen!

Lever du än?? :D Haha! HEJ!

Stakars min blogg..!! Har inte bloggat på läänge! FY på mig!

Har vart en sväng i Örebro, Hälsat på syskonen & vart på Polisförhör! - Som faktiskt gick bra. Skönt att det är avklarat ialf, det e på väg frammåt..men det tar sån tid! :(

Sen när vi kom tbx till sthlm(skogen) så Blev Elvira jätte Förkyld!:( Min lilla flicka! När hon prata & gnällde lät hon jätte krasslig..& jag blev nästan tårögd! Min lilla flicka! stakarn! - Jag kände mig så hjälplös! Kanske kusinerna som smittas! Morr..Ja, men det e ju iofs bra för imunförsvaret.

Så vi har bara vart hemma i stortsett nu, nu är hon ialf feberfri & kanske lite snorig. Så vi har vart & pratat med Prästen om dopet på Lör. & alla kakor e bakade! - Beställa tårta kvar..ska fixa det idag. Ska bli kul & träfffa många ifrån släkten & äta goda kakor(sånt som jag inte Ska äta,men inte kan hålla mig irån;) Blir ju fet av & bara gå inne.

Efter Sandra vart på sitt jobb kmr hon hit! Weeiihej! Då ska vi 3tjejer Äta & dricka Kaffe! Sen..sen! Far vi iväg till stallet. Sandra tar hand om Elvira mennans jag rider! Snällt va? - Hon måste ju öva! hehe..


Kunde jag hålla mig? Näe! - Men det är bara nivå 1, toning alltså.


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Varför får inte jag ha vänner när du har det? va? va, va?? Längtar till lördag!! Puss <3

BLOGGA mer nurå :)

2010-02-18 @ 11:30:59
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0