God dagens!


Hejhej alla, hur mås det? I nynäshamn, ja där finns det gott om fiskmåsar!

I dag har jag ätigt tårta & banankladdkaka! Mumms! Blev ju en del över från dopet! - Gav ´även bort en del till Jenny som hon tog med sig hem till barnen. Elvira smakade såklart upp alll grädde;P Hon verkar gilla det..eftersom jag åt tårtan utan grädde! Haha :)

På ons ska vi till BVC på 10mån kontroll! :D Fan, jag längtar! Är alltid lika kul & se hur mkt hon växt & så.

Just nu småtittar jag på "Familjen Annorlunda" - Jennys favorit program! Hon vill ju ha det så som dem.Ena killen,pappan fan vad fula skjortor han har! Blommor och grejjer..:O. Och brolle e med! Hah xD Han e faktiskt rätt frän..:)  En nykläckt bebis är me! Inte så spec söt, men e så underbart.


Nej nu ska jag göra annat, snart sovdax..tiden rinne iväg!!



Kommentarer
Postat av: /B

Ja, sov gott då! :-)

2010-02-23 @ 21:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0