Djungelvrål.

Jennys e en Djungelvrål! Haha..o ouff, många namn! Kärt barn har många namn? <3

Vi åkte med Sandra tidigare idag & hon provred en häst. Ja kul o titta på hästar :) <3 sen var det inte så mkt mer..än gows,tutt & bus.

JAG VILL RIDA. heeh. Skitsamma, det får vänta ett tag. Elvira gör mig gladare ändå ;)


Dagens klag! : Jag vill att skitstöveln ska gå under jorden. Jag har ont i hela ryggen,axlarna & i snittet. Dra  åt helvette jävla skit kropp! :@ - Jag har inte gjort nått..så Gah! Bort,bort,bort...bort. Jag är pessimist & lite arg.

Dagens höjdpunkt : Elvira springer med bar stolen & är sötast. Sötast. <3 Sandra hållt oss sällskap 2dagar i rad. Naaaaaaaaaaajs.


Elvira när hon facebookar.

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

haha men gos, saknar er!! <3<3

2010-02-05 @ 00:01:45
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0