Det är soligt ute!

Vi var nyss på en promenad till lillhästen! - En hästbutik! Där jag jämt hängde i yngre dar! :D sprang dit så fort jag hade fått veckopeng..hehe. Eftersom jag ska ta upp min hobby igen, hästar! Så behöver ja ju lite kläder & sånt. Men tur att jag sparat mkt! Morfar e barnvakt då, jag är otroligt tacksam. Så några timmar var helg då & då, det mår hon nog bara bra av! Busa med morfar & hanns sambo! - Hon e ju med mig konstant. Kanske tröttnar på mamma ibland? :P Men det kmr bli svårt för mig & va utan henne..har ju aldrig dirket lämnat henne.. <3

Det är jätte fint väder ute också! Elvira somna gott i vagnen..hon sover än. Hon blev lite tötter:)
Så nu passar jag på...& göra ingenting & ta hand om mig själv OCH min blogg.. :) Typ plocka bort ngr strån på ögonbrynen - som e ovårdade! Haha! & dricka kaffe..& soppa upp kaksmulorna som Elvira drar runt över hela golver..Överallt! :)

Lääängtar till imorgon.. :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0