Cocacola

Igår hade jag en cocacola brud här! Sandra. Min gammla kompis från då vi bodde i Farsta & gick på hästhagskolan. Haha! 1-2an tror jag det var! Så här skrev hon!



Seg fredag!

Usch, jag är sååå seg idag. Ikväll blir det inget ansträngade alls, sitter ute i skogen hos E och tittar på Lets Dance. Och äter kakor, dricker kaffe och myser. Jag har myskläderna på mig och ett un-made face. Sunkigare än sunken själv. Det känns bra, ibland orkar man bara inte. Nu har Gudrun Schyman precis dansat. Det är kul. Jag har kul.

E lägger sin dotter, skrik och gap-tröttisen med lasagne i hela ansiktet. Och bakom öronen och över hela tröjan. Det såg ut som de haft andra världskriget vid matbordet. Nu sover snigelbebisen. Kan inte vara lätt. Kan inte vara lätt att vara mamma heller :) E är så duktig! Imponeras verkligen. Hon är en duktig mamma som alltid behåller lugnet.

Ha en fin fredagkväll !

KRAM TILL ER .

/Sandra


Godmorgon alla pigga och glada. Har precis ätit frukost. Nu ska jag och Emelie åka till baby-butiken i Haninge och titta på bebissaker till lilla Elvira. Vilket liv det har varit här. Andra världskriget igen. Elvira biter tag med sina sylvassa små tänder i Emelies nipples :P AJ. AJ. AJ.

Nu ska vi åka.
Ciao sålänge.




-
Just nu sitter jag & kollar på family gay, Ursch! Men kul ere, "ja,jag använder ju min tunga som toalettpaper" & dricker cola..& nördar på msn...& såklart fb! xD

SÅ jag sett ut!! :O Ursch! Haha.. xD Dt där var ca 3årsen..uu! Hmf, stor tröja lr fläsk? Dt e frågan!

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Men du är ophf! Sluta leka med andra!!!!! Du & Elvira är mina!! :@

2010-02-06 @ 22:24:15
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker du va fin!

2010-02-07 @ 09:07:44
Postat av: Fia med kakorna

Du är jätte sexxy ju! Inge fel på den bilden! :D

2010-02-12 @ 16:48:50
URL: http://kiitaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0