Barnvakt hit & dit

Jag har lämnat Elvira till Barnvakt när jag sprungit(ordagtant!)till affären,tattuerat mig & ridigt 1gång.(annars har hon vart med!) Och aldrig mer än 2 timmar. Hon blir 1 i April. - Det e ju jag som lider av & lämna bort henne :) & Aldrig i "onödan" till tex för & ut festa..Näe tack. Lämna bort för o tex jobba är en annan sak. Men helt ärligt ser jag & hör en massa om mödrar som skaffar barnvakt hit & dit o e ofta "utan barn"..Visseligen kanske de har mer närstående familj & kompisar som är delaktiga i barnet. Jag har ju ingen & skälla på och säga "du har lika mkt ansvar som jag har" Allt ansvar ät Mitt. Jag har inte valt det själv. Men Nu ere så! Och...Det är Bästa så!! - Jag vill ändå inte vara utan min Älskade dotter Elvira. Jag saknar henne när hon sover tom..& måste alltid kolla med handen om hon andas när hon sover.. <3


Idag tog vi en Kort liten promenad och Elvira somnade som en stok! :) Men det är dryga -10minus ute, så inte allt för länge går ju... Men jag kan lova att  hon e påpälsad..hihi!


Äter Korv!!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

jag lämnar inte heller bort Vincent han e me överallt!

2010-02-21 @ 14:13:36
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

Melissa, läs om, läs rätt! Så förstår du vad Emelie skrev. Du har en pappa till ditt barn, ni är 2 st.

Emelie mår skit, hon har ingen! Jag sitter 20 mil bort & kan inget göra. Emelies pappa, Elviras morfar, har inget föräldraansvar (egentligen) för Elvira så Emelie får känna att hon "lämpar över" Elvira på han.

2010-02-22 @ 13:02:16
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0