The!

Här sitter jag och dricker te! Mumms!  Oo..virisen sover:) - Ska börja med det på em ist för kaffe.. :O

Imorse kom jenny o de minsta barna o hälsa på efter de lämnat Liam i skolan, så nää nu behöver jag damsuga igen :P hehe.. Sen följde ja o bebis med hem till dem..o drack kaffe sen drog vi, vafan ska ja gö där när kaffet tar slut? ;P hehe..nää..(A)

Bajs Öbo kan skita ner sig, soc oxå för den delen! :@ Prata med pappa om o kolla upp vare e för hyresvärdar där..hmhm, skulle vara skönt o börja om! o slippa gå runt o vara rädd för o träffa på.. För då vet jag inte vad som kan hända!:O Ja, jag e skit skrajj! - Jag vet apsolut inte var den perssonen står lr vad den perssonen kan göra! Snarare vadsomhellst! Vill inte att mitt hjärta lr jag..som mamma att det ska hända ngt otäkt! - Min värsta fasa!! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0