Rosa!

I fm kom Jenny o hämta mig o Elvira, sen for vi till Rusta, ja du läste rätt! Rusta! :D O...jag köpte mig en rosa julgran! :D Helnöjd är jag! O rosa "burrbery" spoborste..:P Får inte glömma o nämna...de rosa lakana med döskallar på, så hett! :D - Jag måste ju passa på o piffa till det sålänge som de bara e vi som e haha.

Nu sover tjejen så gott..o jag håller på hoppa ur skinnet!!:@ Överskott på energi, jag vill städa o göra allt på en gång...så de slutar med att ja bara springer runt i cirklar o inte gör ett piss! Bööh..samma sak inne på affärn, jag kutar runt som en dåre, "du räddar världen om du hinner ut först" Haha...

Nu e mitt kaffe klart. O dumma Jenny! Igår svek hon mig för idol (INNAN DET VAR HON HEMMA HOS ELIN!!:O) o idag ska hon jobba! O den där Elin, Jävlar om du försöker med ngt!:D Jenny e min,min..Hahahaha..ouff, sen den där tobbe..han ba försöker...Men det är min syster, ge fan. Hon får inte göra sånt, bara när de ska ha fler barn! Elvira vill ha massa kusiner! Haha.. ^^ Min älskade lilla fina oskydiga syster som aldrig gör som jag säger! :D

Nu dricker jag kaffe o funderar på hur i helvette jag kan vara så osysslo-lös! BAH! Kan ju inte tvätta heller lr nått sånt. Hon sover ju, så söt! <3 Jag älskar min Elvira.


Det luktar vanilj här...o står vanilj glögg i kylen o väntar på mig :)


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Jag är BARA din!

2009-11-22 @ 11:08:57
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0