rinnande mjölk med kroppsuppfattning

uu, satt o tänkte på hur jävla mkt jag avgudar min dotter. o va fan händer då? joo, mjölken sprutar! haha..min kropp är så medveten den med. o den är en ouffig mamma kropp. men en sak stör jag mig på, varför försöker morsorna göra sig snygga? va fan spelar det för roll, man är ju ändå MAMMA o inget annat. en mamma snygg? näe, ingen riktig mamma. är det snyggt o leka o bry sig om ett barn? nej, det är det knappast. mysigt ja. men lägg ner för fan.

Dubbel moral har jag. säger åt er o inte klaga o försöka göra er snygga, (du kanske ser bra ut o allt det dära,men det spelar ingen roll, för du är en MAMMA!!) o ja jag är väl arg på min egen kropp för att den inte e som förrut. men vad spelar det för roll igenteligen? Jag är så arg o förtvivlad :)


Kollat på andra avenyn nyss :) så dåligt så de e bra, javesst! :) elvira sover sen länge..o jag ska krypa ner brevid henne nu :)

.
Jenny typ när hon precis fått Marlon, hon lipar åt de o slänger fram skinpåsen.



Godnatt!


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

i luv mina skinnboobs <3

2009-11-08 @ 11:25:28
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0