Okej, jag säger väl då!

Nu har jag fått en massa komentarer...som just det...undrar vad som hände med kinesen. oo ja Jenny e moster ;P jag som blandar ihop det...

Jag kanske borde hålla tyst om det som hänt. Men varför? Borde igenteligen skrika ut till Alla, men ingen (som känner honom då,skulle ju tro mig...eftersom han är en jävlel på att snacka o lurar i vem somhellst Vad Som Hellst. och ljuger om...exakt Allt för exakt Alla. han kan lixom inte sluta?)

Se tidigare inlägg om just det han är "Sol och vårare" Eller varför inte googla det? Finns massor med svar om just denna slags persson, en sol och vårare som han är.

Well, den perssonen jag var ihop med,bodde ihop med, Finns lixom inte. Eftersom allt bara var en ren lögn.



Idag är allt verkeligen upp o ner!! Förrutom...min ängel Elvira. Och en till sak som e jävligt bra...jag har mkt mkt mindre pengar nu än då, men jag har så jag klarar månaden ut. förrut gick de upp i rök o NU,nu har jag mat..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Usch vilka jävla typer det finns. Måste kännas hårt & speciellt när ni har en dotter tillsammans & gifte er !

2009-11-12 @ 23:43:01
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: Janpan

tråkigt :/ men det viktigaste är ju att du och söta Elvira mår bra :) btw.. hon är ju bara såå söt & väldigt lik dig!

2009-11-13 @ 06:34:55
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: shorty

jag hatar han!!! ärligt den människan e den falskaste som finns. skulle kunna ****** människan men inte ens de e han värd usch va ja hatar han. samvete vad e det lixom... Eric e en stor jävla idiot.

2009-11-17 @ 01:56:33
URL: http://[email protected]
Postat av: Jennie

Jag tror dej...!!

Jag var på KvadratMedia i 3 dagar, under de tre dagarna fick jag en uppfattnign av honom som en av de skummaste personerna jag kommit i kontakt med.

2009-11-22 @ 14:36:30
URL: http://jenniiepenniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0