Öbo bajs!

Fan, jag är så arg så arg! Jag kanske borde skaffa mig en anonym blogg? Där jag kan skriva allt, allt...men inte nämna namn? men...de som vet lite o läser skulle ju fatta att de va jag! :@ Jag är så arg! haha.. jag skrattar åt mig själv :D

Öbo e sega...har ju tackat ja till en lgh, o den har "behandlats" i över 2veckor nu...HALLÅ! jag måste ju veta..! kan ju inte tacka ja till en annan förrns ja vet heller! Gaaah... måste hitta ny lgh NU, ja NU NU NU! har för dyr hyra nu o de går inte alls ihop! :( så.. tar mitt pick o pack o drar! o ja det är en perssons fel. FAN TA DIG! hoppas ja slipper se dig nå mer! FAN TA DIG!

o nej..jag vill inte bo i nå kebbab ställe, har ju ett barn! och hon går alltid i första hand!<3 vem tänker inte på sitt hjärta över allt annat? ja precis. FAN TA DIG!

Hade jag inte haft min ögonsten hade det ju vart en helt annan sak, då hade jag ju kunna hoppat ut för bron lr bo varfan somhellst. men det funkar inte så nu heller. FAN TA DIG!

Jag försöker göra så att vi ska få det mysigt o kunna leva vårat eget liv o ha våra egna rutiner o göra det riktigt fint o mysigt i våran lgh...fan va det kommer kännas bra när den dagen kommer, pusta ut..o känna oss hemma..<3 o allt e Över. FAN TA DIG!


Kanske menat...till att mina val i livet som jag gör hädanefter, ska bli bättre :) ?


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Våran dörr är alltid öppen för dig & Elvira <3

2009-11-01 @ 23:38:54
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

va har hänt? Har ni gjort slut? :(

2009-11-02 @ 00:45:47
Postat av: Malin

allt kommer bli till det bättre, hädanefter är det dina val, absolut. Du väljer själv vilken väg du å Elvira ska gå.

Du e stark å bäst.

<3

2009-11-02 @ 09:39:19
URL: http://hundenifokus.se
Postat av: $

I'll be there and support you, Been there done that, you know who I'm! And onw day we will destroy IT!

2009-11-02 @ 19:16:36
Postat av: Anonym

Vad har hänt med kinesen:O

2009-11-02 @ 23:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0