Min oskyldiga flicka :)

Crazy baby! Haha..Ni ska se Elvira, hon e helt galen!:D Hon kutar runt i sin gåstol, öppnar skåplukorna,drar ut påsarna(som hon apsolut INTE får leka med) dunkar i väggarna med gåstolen o hoppar!,åker under bordet o slår sig i huvudet(mamma inte tycka om!) Hinner inte änns titta på ngt annat..Min lilla bebis som bara gowsar! <3 Hehe..
Och...hittar alltid skötväskan, den biter hon tag i o morrar! reflexerna är häftiga oxå..:)

Tur att jag har en "hjälm" som hon ska ha sen när de händer lite mera..snart?

Nu har vi ätigt frukost och ska lägga oss o mysa framför tvn o tutta.. sen blir de nya tag med soc o lgh! Juste! jag har fått en lgh..:P Fattas bara..paper från soc, hatar soc! men...måste ju få utfyllnad av de som fattas till hyran. Inflytt 1Jan! Hoppas,hoppas! Låt det inte skita sig!!

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

crazy barnet lär sig av sina kusiner :)

2009-11-22 @ 10:19:31
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0