Min konstiga dröm! :S

Jag var ett litet barn, jag rymmde ifrån någon, någon jag inte tyckte om. Vet inte varför lr vem. Jag flydde över en gård, mitt i natten. Polisen var efter mig också. Jag sprang över en väg ner i ett dike, där det redan satt en massa barn. Polisen såg det och Alla barnen kutade över en äng. Upp emot ett berg. Där de redan hade rep för o dra sig upp på. Där väntade barnens hundar. Vi sprang o sprang..En j-vla massa skog var det. Jag snubblade ofta o kändes som om jag inte hann med.. Och så började det im igen, vi kom till en äng och skulle dra oss upp för ett berg..

 


RYMMA: Du vill fly från något som du tror hotar dig.

REP, oknutet:ingenting hotar din kärlek.

BABY, se sig själv som baby: du känner en inre osäkerhet och återvänder i drömmen till babystadiet, det vill säga du vill bli omhändertagen och älskad utan krav.

BERG, bestiga: något obehagligt förestår.

Vara på flykt eller se flyktingar:din älskade är dig trogen

ÄNG, se:dina önskningar går inte i uppfyllelse. Vara på: lyckan finns där du minst anar.

POLIS: Det är ganska vanligt att drömma om poliser. De symboliserar ofta den drömmandes rädsla för straff eller för att överträda lagar - för det mesta de moraliska. Polisen framställer också ofta drömmarens önskan om att skyddas för sina egna eller andras känslor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0