jävla mage..

Jag har så ont i magen ibland! - Jag hatar även mitt sätt o förklara saker på, varför får jag allt o låta så snällt?? Lr så "ofarligt"? Säger jag en sak, är det igenteligen 1000000gånger värre/bättre..:S Tex säger jag att jag Älskar min dotter Elvira, menar jag att jag älskar,älskar och...jaaa gudomligt mkt mer älska! :) o tvärtom emot nått dåligt...

Min mage mår lika illa som efter förlossningen, när jag hade fått massa skit o inte kunde gå. Fasiken, ska skära bort mina tarmar o slänga dem :( !
nee..jag har inte ätigt ngt som ja inte ätigt annars..:S


nåväl! Idag har ja o Elvira vart hos mamma/mormor och hälsat på, Erylven var där oxå, min lillebror! Fasiken va stor han börjar bli:O nyss höll jag i honom när han bara kunde krypa..hehe..snart e han tonåring oxå! Men han ser fan äldre ut..o e ungefär lika lång som jag e! Hallå!?

Elvira vägrar fortfarande nappflaska:P  Haha..jag vill ju att hon ska få i sig lite vatten när hon äter göt o sånt..Men ändålänge är det ju fortfarande mest smakportioner. o ibland går inte änns det, hehe..min gooa bebis:P Nu så skiter hon i mig o skrattar bara åt mig  o far runt som en dåre i gåstolen:O öppnar alla luckor o drar ur alla grejjer!xD Hon e oftast vääldigt...lugn o snäll..<3 ja, snäll e hon alltid.

Nån j-vla lgh lär jag ju inte få snart heller...SKIT! :S Tröttnat på o gå runt helt ovetande vad som väntar..:S Det har jag gjort alldeldes förlänge nu! Meen huvudsaken e ju att vi mår bra! :)

sen ska jag försöka ta handom(mig sj för engångskull:O) - När hon väl sover. Ta hand om min ajajajajajajajajajajaaaaaj mage. :( - Nää jag skiter inte i kors xD Har bara ont:(


Jag o Jenny när leon precis hade blivit till i magen.. :)


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

testa pipmugg gumman :)

vincent gillade inte att dricka vatten ur nappflaskan för det förknippar han ju med sin välling men han dricker ur sin pipmugg å har alltid gjort :)

2009-12-01 @ 10:15:02
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan man få se en stor bild! :D

2009-12-03 @ 12:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0