Hejhej!

Såå var det måndag! - Men..det värsta är vädret! Det mörka,regniga,geggiga gör inte en på strålande humör precis! Jag är trött på det! Ge mig vinter Nu! :D:D
Igår drog jag o Elvira till Sandra o hälsa på henne i hennes nya lgh, o vilken mysigt liten lgh hon har...:) Vill oxå ha en till mig o Elvira..:) Ofta vi behöver en giiigantisk lgh som vi har nu. En mysigt o gowsig liten lgh vill jag ha, som stinker vanilj..!
Första advent igår, började julkalendern inte då? isf missa ja de..hmm.. Men nuförtiden är de ofast så kasst ändå! Bättre julkalender vare förr ;P
Så när jag åker hem ska jag ploka upp julgranen o lite sånt..
Hejhejhej då!

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

haha :) Julkalendern börjar imorn, den 1a dec!

Eftersom 1a advent är första söndagen i dec skulle det blir så långt in i dec & 4e advent blir långt efter julafton, därför var 1a advent igår, sista söndagen i nov. Hoppas du fattade :)

2009-11-30 @ 10:24:11
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0