Barnvakt.

Igår var jag barnvakt åt Jennys vilddjur..o det e jag idag igen :) Gick upp halv 5 imorse med, drack kaffe o fixade iordning oss..sen promenderade vi hit, till Jenny o drack mera kääf :D

Puuh, det blir omstädigt i våra "dagliga rutiner/vanor" Elvira ska sova vid 19-20 o så vaknar hon runt 7..(massa tutt i mellan oxå) Sen sover hon ofast 2gånger per dag. Men nu...upp 5, då blir det ju mer sova på dagen..sen blir hon ju pigg när hon ska sova, hehe :) Men senast 20 ändå..Tur det, jag vill ju att hon ska bära med sig rutinerna tills hon blir äldre...hur hon blir sen, det beror ju helt på hur allt är nu. - Till stor del!

Jag ska göra allt, allt för min lilla flicka! Hon fötjänar det Bästa! Vissa saker kan inte alltid vara perfekta, men jag ska alltid ställa upp och allt hänger på mig...hon ska bli en bra persson med goda förutsättningar :)

Ja..jag e "barnvakt" nu, har precis ätigt med barnen..o nu leker dem på Marlons rum o skiter i mig...Elvira e bara grinig o trött, hon kan ju inte sova heller..då kanske hon missar ngt! haha..min lilla flicka<3 Så..hon skiter oxå i mig o vill gå i sin gåstol o titta o ta på allt:)

Ska väl sätta på Kaffe! :D mumms..Oo igår...då kom Jenny efter jobbet hem till mig med....CHOKLAD O JULMUST! Wohow, rädda min kväll, tack<3 Näst bästa syster! :P


Jag o Vanilj Glöggen :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0