Att jag inte har hat?

Jag hatar dig knappast, jamen ja mena..Han jag kände, han finns ju inte änns. det var ju bara en ren j-vla lögn. Så nej, jag är inte enns ledssen? haha, jag tycker det är skit skumt. men det är som o släppa en stor sten från min själ...Och jag önskade faktiskt dig bort, så ja slipper!

Jag Älskar Min Dotter Elvira Krisitina Stenman! <3
Mellan namnet e från faster Jenny.. :)

I fm var vi o busa me familjen korv..men tröt blir man :) så jag o Elvira gick hem..o hon har nyss sovit en stund..skulle ja me behöva:P men ja vill kunna somna ikväll oxå.. hm..

Nej, kaffe dax o göra jätte mkt grejjer alltså! :O


Kommentarer
Postat av: kiki

vad är det som har hänt då, man undrar jättemkt när man följer din blogg :/

2009-11-11 @ 15:33:42
Postat av: KalsongMorsan

Aww <3 Gos :)



(fast jag är ju moster, inte faster)

2009-11-12 @ 13:24:44
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Är inte du och kinesen gifta längre? (Kommer inte ihåg vad han heter.. )Vad har hänt under tiden du inte skrivit?

2009-11-12 @ 13:57:53
URL: http://immini.wordpress.com
Postat av: Anonym

Jobbigt! Men skönt att du har din söta lilla Elvira:) Du verkar vara lika bra mamma som din syster!

2009-11-13 @ 00:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0