Är det värt det?

Dåligt med lgher i bra områden...är det änns värt o slänga en tanken på att bo ngnstans i ett ouffigt område? :S Tänker mest på Elvira då...tänk OM det skulle hända ngt bara för det! - Jag skulle aldrig kunna förlåta mig sj för det. Kul o vara bara hemma efter kl15 o se alla...ouffiga.


JAG BLIR FAKSITKT LIITE BEKYMRAD.

Men bara vi mår bra o har det bra, lr hur! :)

Idag fyller min ängel 7 månader! GRATTIS!! <3

Snart kommer kalsongis o hennes två minsta barn hit,så jag städar Efter inte före. Men...jag måste ploka undan lite..annars äter de upp allt jag har! :D paper o sånt..:P

Sen ska vi göra lite nytta!! sånt där tråkigt..:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0