Åååka pendeltåg

Igår, då var det dax o fara till sthlm igen!:) - Vi hann förbi Kalsongis en snabbis innan o dricka kaffe.. Elvria var skit glad hela resan o hon är så hilma nyfiken på allt o alla! - På pendeltåget träffa hon en kille  (humf?) i hennes egen ålder, fan va de flörta!;P Hahha..inte än va?:D Hon älskar ju o titta på barn överhuvdtaget..
Så nu e vi hemm hos pappa o åsa, hon fick en nygåstol! Men fan på den fanns de bara två lägen, antingen ihopfäld lr uppe...o hon hade lite för korta ben för den... Den e från 6månader o Elvira va 65cm lång förra månaden? - Hon e ju lite stor för sin ålder o va tjej..så hallå? Men hon når ner med tåna o snart så gåre! :)
Nu drickr jag mitt morgon kaffe o virisen<3 hon somna om..men det tillåter inte min kropp mig att göra hehe..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0