Världens dåligaste mamma!

Jag känner mig som världens dåligaste mamma! Min vagn gick sönder, när vi gick på rak väg, Elvira satt i vagnen. Helt plötsligt krasha den ihop på ena sidan, alltså inte hjulen utan de som håller upp sittdelen. Hela vagnen hamna på sniskan! :( Tur att hon satt fast i selen o att inte de hände ngt hemskt...! Så nu står jag här, utan vagn! - Inte råd att köpa en ny. Har ju handlat julklappar o de mesta som behövs för den här månaden, har bara kvar till det vi Behöver. Mat,blöjor osv. - Jag känner mig som en hemsk mamma! Jag har inte änns råd o köpa en sak som Elvira verkeligen behöver!! Å ena sidan vågar jag ändå inte gå ut själv med henne nu....

Den dära fanskapet ringer,smsar o har sig! Helt plötsligt! Fan, du har aldrig änns brytt dig om Henne. Inte änns när vi låg på BB. o du sket fullständigt i min stora mage. Fick mat en gång om dagen, ibland inte alls. Svimfärdig o yrsel, vardagsmat för den gravida flickan. Vart alla pengar tog vägen vet jag ju nu, då var jag bara så blind o trodde på "nästa månad fixar det sig, jag ska skaffa jobb,det löser sig,jag har inte fått lön för de jag har jobbat(han hade inte alls jobbat)o blabla" Och nu ringer han o säger att han ska ha henne lika mkt varannan, men vafan? Ska du förstöra hennes liv oxå? -lova en massa sen blir det inget av det o JAG får ta smällen, en ledssen liten ficka. Nej fyfan! o säger att du ska komma hit, Fan jag blir ju skit skrajj!! Och du kan inte acp att jag inte vill träffa dig själv. Vågar inte träffa mina närmsta för att de har lite humf om hur du är! Vad som kan hända om vi träffas ensamna, vågar jag inte änns tänka på. Du skulle ha ringt mig senare, men det gjorde du inte. Du skulle ju få träffa henne. Men du ringde inte som vanligt. Han ringer o säger "jag vill träffas" Sen hör han inte av sig nå mer. Allt för o göra mig nervös! - Går på mitt liv o skär i det. Jag har blöat ännu mer idag, av förvivlan...o rädsla.

 Kommer det bli rättegång? Han är ju bara så bra på o snacka. jag är skit rädd att förlora min dotter. Jag vill ju att hon ska få en bra uppväxt, inte en massa bekymmer!!

SEN ATT INGEN FATTAR...INGEN HAR JU TID MED MIG FÖR JAG E BARA EN MASSA PROBLEM! Kanske inte så illa, men...där ser ni! jag får allt o låta så "ofarligt" så ingen fattar!

Jag vill inte därnka dig, men de lilla jag säger får jag bara tillsvars som om jag e dum i huvudet.

En psykolog som  får betalt för o lyssna, då måste den ju lyssna? O den kan jag dränka.


Jag älskar min underbara flicka. Och kommer aldrig förlåta mig sj att jag satt en sån underbar människa i ett liv. Jag känner mig inte värd henne! - Överflummad av kärlek! Jag vill ge henne ALLT! ALLT! Ett bra liv.


Aja...Idag kom mamma o körde mig till rusta, lämna tbx julgranen jag köpte och köpte flyttkartonger och så jag kan slå in julklapparna o lite städ grejjer. Vi ska ju flytta ur lgh innan den sista. o nej, jag har inte fått ngn lgh. Jag vill inte bo i vivalla lr nått sånt ställe. jag vill bo tryggt! Jag har ju den värdefullaste människan Elvira :) Sen o få lgh i sthlm verkar ju rätt dött..! :( hamnar alltid efter plats 70!

Elvira sover så sött nu, det har hon gjort ett tag..<3 Nu ska jag fortsätta paka! - Passa på mennans hon sover..skulle igenteligen bra gärna sova jag med. men de hinns inte..


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

JAG orkar med dig! Jag bryr mig om dig, även fast jag har tre vildar som bråkas & slåss & jag knappt sovit, DU har inte alls för mycket problem för att jag ska bry mig!

Kom hit så tar vi hand om dig! Och Elvira, jag vet vem han är, Tobbe också & vi vet..Vi vet att allt är tomma ord. Jag älskar dig & du är världens bästa mamma, du gör ALLT & ännu mer för Elvira - vilken mamma gör det? Va? Du är bäst!

2009-12-07 @ 22:37:58
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Lisa

DU ÄR EN BRA MAMMA! Va stark! Säg till om du/ni vill att jag hjälper till för det gör jag mer än gärna! Jag gör allt för er! Ring om det är nåt, kom hem till mig om du vill. Jag kan komma till dig! Säg bara till! STYRKEKRAMAR!! <3

2009-12-07 @ 23:28:17
URL: http://lisa85.blogg.se/
Postat av: Nina

Vad hemskt det låter...Du är säkert en jättefin mamma:-) Lätt att man känner sej som en dålig mamma.

Har varit och är i liknande sitution som du.

Känns aldrig som det ska ta slut. Pappan till barnet bara bråkar.. Men han bryr sej inte om våran son speciellt mycket.Det är bara han han han som gäller.

Han känner inte empati för nån annan.

2009-12-08 @ 01:41:40
Postat av: eme

Hur kan man bete sig så mot sitt barn, o sitt barns mamma?? :/ Styrkekramar!!!

2009-12-08 @ 02:14:27
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Fiia

Du är INTE Världens dåligaste mamma!!

Du är en Jätte bra mamma som vill din dotter det BÄSTA!

Att vagnen gick sönder är ju inte ditt fel.

Och att inte ha pengar för att köpa en ny ska du inte ha dåligt samvete för.

Vi skulle inte heller ha råd att köpa en ny vagn även fast både jag och Felicias Pappa Jobbar.



Du är en bra mamma, som verkar klara dej fin fint utan han.



Hoppas allt ordnar sig för dig och Elvira.

(Fast det vet jag att det gör)



Styrkekramar

2009-12-08 @ 08:12:18
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: angelica

Ååh, vad ledsen jag blir när jag läser det du skrivit,

Självklart ska inte han komma o ta Elvira, det har han ingen rätt till.

Han kan ALDRIG få lika mycket rätt till henne, inte efter det han har gjort mot er båda.

Oroa dig inte, allt kommer lösa sig.

2009-12-08 @ 09:25:50
URL: http://angelicahallin.blogg.se/
Postat av: Marie

Skrev även i din syster blogg... Jag har en gammal Brio-vagn som du gärna får ta i brist på annat... Inget höjdaråk kanske, men helt i alla fall och hederlig gammal kvalitet med stora lättkörda hjul.

2009-12-08 @ 12:03:08
Postat av: Sandra

Gumman, det kommer att bli bra. Du är stark, och du är en fantastisk mamma! Du är Elviras mamma och du gör det BRA! Elvira är en underbar liten tjej och du är så duktig med henne. Jag vet att du klarar det, allt kommer att lösa sig! Jag lovar. Du vet att jag finns här om du behöver prata, närsomhelst, jag älskar dig och det vet du. Var bara stark nu, och sluta aldrig hoppas. Vi vet båda att allt löser sig, du är en stark kvinna och du inspirerar mig. Det är inga tomma ord, du inspirerar mig verkligen på många sätt, inte bra för att du är så stark, tuff och en fantastisk mamma. Vi ska gå på barnvagns-promenader när du flyttar hit, eller hur? :)



Massa pussar och kramar

//Sandra

2009-12-08 @ 12:49:09
Postat av: Mikaela Kroon

Du är ingen dålig mamma, du ser Elviras behov först. Du verkar vara en helt underbar mamma i mina ögon.



kram på er....

2009-12-08 @ 12:49:41
URL: http://pinkpocket.blogg.se/
Postat av: Shorty

Du har många människor på din sida när de gäller han. vi är många och hans snack går aldrig igenom denna gång. lagen är smartare än han. som ja skrev i jennys blogg även en faster Elin finns för er oxå det är bara att säga till eller att du säger till jenny att säga till mig så finns jag. :)

2009-12-08 @ 15:05:33
URL: http://shortydaqueen.blogg,se
Postat av: Anonym

Du är inte dålig på något sätt!

2009-12-08 @ 18:36:47
Postat av: Sophie

Be strong baby :)<3

2009-12-08 @ 19:39:10
Postat av: Anonym

I mina ögon syns du är världens bästa mamma för din dotter.Tro inget annat efter folk som känner dig och säger samma sak. Hoppas allt annat löser sig.

2009-12-08 @ 22:47:16
Postat av: Sara (Schikkeli )

Jag vet hur det känns att vara barn mellan folk som inte kommer överens. önskar att jag hade någon som kämpade för mig . Ta i med hårdhandskarna lilla babe och ge aldrig upp . oavsett vad som än händer eller hur tufft det kommer bli . Det kommer bli bra ska du se =)

2009-12-09 @ 05:58:24
Postat av: Malin

Trots alla mil som skiljer, så finns jag här för dig! Alltid. Jag har sett dig med Elvira, och jag vet att det finns ingen bättre mamma än du för henne. Och ni klarar det så jävla bra utan honom. Jag om någon vet vad han går för... Så jävla synd bara att du skulle drabbas också..... =(

<3

2009-12-09 @ 14:42:40
URL: http://hundenifokus.se
Postat av: Emelinda

Du är allt annat än en dålig mamma Emelie. Jag önskar dig all lycka i livet och att allt löser sig för dig & Elvira. Kramar

2009-12-10 @ 20:16:00
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: /B

Bara du tjoar till så hjälper även "Morfar Ballbull" till om jag kan. Och precis som alla andra säger, du är en jävligt bra mamma! Du har bara blivit lite förd bakom ljuset med rättvisan brukar ofta segra till sist.



styrkekramar

2009-12-10 @ 21:15:17
Postat av: Jennie

Du ska veta att du inte är ensam! Det finns så många unga flickor i vårt avlånga land som vart med om liknande saker som du kan prata med. Här finns en... Jag är en ung mamma, har den mest underbaraste sonen. o jag känner precis som du.. världens sämsta mamma :( Han far bryr sej inte ett skvatt om honom... Han är bara på mej, terrar mej med sms o bråkar o kastar skit på mej o påstår att allt är mitt fel fast det var han som stal pengar ifrån mej, misshandlade mej osv osv... o nu skiter han i sin son. Vilket jag är både glad o lessen för. glad för att jag slipper dela det underbaraste med en idiot som han, men lessen för min älskade sons skull! Jag känner mej så usel som inte kan panka vett i hans fars skalle.. någon dag i framtiden kmr ju sonen att fråga om honom o vilja träffa honom osv, sin far. Jag hatar mej själv för att jag födde en underbar, oskyldig liten gosse till ett liv utan en pappa :'( det är fruktansvärt hårt att leva med dessa tankar. kommer sonen hata mej i framtiden för att han aldrig fick lära känna sin far???... jag oroar mej konstant för idiotens nästa påhitt.. jag förbereder mej för både det ena o det andra. Det värsta skulle ju va en rättegång, för idioten kan tala för sej, han kan få alla på sin sida inom 3 sekunder! Jag är vareviga dag rädd för att förlora min älskade lilla prins p g a honom! Han bryr sej inte ett skit om sin son, han vill bara göra livet surt för mej, få mej att må dåligt.



Så jag kan nog definitivt påstå att jag förstår en del hur du känner o mår just nu :( Ingen ska behöva gå igenom något sånt här!



Massa tröstkramar till dej ifrån mej.

2009-12-10 @ 22:39:16
Postat av: The Champion

Jag vet precis hur du har det Emelie, att gå i rädlsa och oroligheter. Men det kommer att fixa sig, det har det gjort för mig. Vi kommer kunna sätta dit honom, om alla vi som råkat ut för hans psykotiska beteende går ihop, så kommer vi kunna "fälla". Finns här för er! Även om det skiljer några mil. Och du, du är en fantastisk mamma! Allt som du står ut med och tar dig igenom just nu, kommer ge dig sån styrka att Elvira kommer vara/ÄR den tryggaste och mest omhändertagna/Älskade ungen som finns! Keep up the good work!

2009-12-12 @ 12:10:23
Postat av: Carro

Hej.

Du är inte en dålig mamma, snarare världens bästa mamma! Sen så tycker jag du var jättestark som äntligen tog dig ur från den dåliga relationen från han som bara snyltade och allt vad det heter, jag själv gjorde slut och separerade från min dotters pappa när hon var ca en månad, och han är också väldigt svinaktig och levde på mig osv m.m. och det är så jävla skönt att slippa han nu, men allt är inte frid och fröjd nu, han vill ju ha henne halva tiden och vara föräldraledig osv.. va fan han som inte ens ville följa med på ultraljudet, (jag fick tjuta böna och be i en timme sen följde han med) Hn har inte ens köpt nåt till henne jo en ynka liten grej men det är typ allt, han har aldrig haft henne hemma hos sig, jo i lördags var första gången, då kom han ju på att det måste han ju förstås göra om han ska ha henne nåt sen (det kommer aldrig att hända hoppas jag, hon ska aldrig få bli förstörd av sin pappa, han passar in påpsykopat profilen också på typ alla moment utom nån.)Det lustiga var att det var min mamma som började prata om pyskopattendeserna han har tidigare i höstas, och nu var det även skönt att få läsa det på din syster jennys blogg. Vad jag vill komma är att du är inte ensam, jag vet också hur det känns. Var stark! Kram=)

2009-12-14 @ 20:44:24
URL: http://mammalinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0