Jag ser det snöa,jag ser det snöa!

det var väl rooligt HURRA! Nu ere vinter, nu ere vinter som vi har önskat:)

Igår var sandra här, en gammal kompis till mig. Vi har väl känt varandra sen vi bodde i Farsta när vi gick i 2an? Men sen har ja ju flyttat till Örebro osv.. Kul o träffa henne :) Jag slokna tidigt igår..skönt! Men fan, då vakna ja ju i tid oxå:D hihi..

Sen när jag vaknar o tittar ut ser jag massa SNÖ på fönstrerna oxå, o ja..mer snö!:D Tror inte de plogat änn heller? Jätte mysigt! Men just nu ere typ snö stooorm! 

Enligt aftonbladets långtidsprognos, ska det bli +1 på ons, o +4 på tor...på JULAFTON! :'( (dagarna innan ska de ialf va -grader) Men, det Kanske finns en risk att de ändrar sig?  Har ialf inte tappat hoppet om en vit jul..


Ikv ska vi iväg o köpa ny overoll till Elvira<3 Hade ju köpt en ny st 80, som hon har på sina bodysar osv..vissa i 74. Men! Leon en 1,5åring kunde ha den overollen!! Måste vart feltryckt på st? För..den var Giiigantisk!! Jag skojjar inte..armhålerna va vid händerna på elvira typ..hehe..sööt..Men den kan hon ju inte ha. så..


Hade även tänkt o kolla på en ny bilbarnstol i mellandagarna, lär ju va rea då.. För hon hartyp växtur sin. Då ska jag köpa en Riktig Säker o ny. Eftersom den e ju tilll ca 5-6år.

Kaffe dax..
Saknar o ringa o tjata på jenny, om att hon ska komma o tvinga hit henne o att hon ska skyynda sig o sånt..:) Humf, jag får ringa o tjata om annat ist :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint kort

2010-01-20 @ 11:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0