Hejhej!

Melissa : Pipmugg,flaska eller kopp, Hon vägrar!:S Vad som än är i det..Men vatten e ju viktigt! Tuttgalen? Hehe :) Blir nog bättre när hon fattar mer hur man dricker ur glas.
Jag är kvar i sthlm, rätt skönt fakiskt! Igår tog vi en prommis ner till pendeltåget o åkte o hälsade på farmor o hennes gubbe. Härligt väder var det oxå! Weeeii...kallt o solen sken! - Dok ingen snö!:(
Känns i min kropp att jag gått 2dagar i rad...phuu, ryggen känns som när jag va tjock. Dåliga höft muskler? Känns som om mina höfter har åkt åt sidan o satt sig snett..o att de ligger ösa o skaver emot varnadra!! o det hära gegget imellan benet i kroppen,Va de nu hette? är helt bort slitet!! = Benen i kroppen slits ned! :O
Elvira hade lite feber igår morse, hoppas hon e bättre idag..! Min söta lilla bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0