Baby Pulka!


Första pulka turen!! O så snöade det, gott gott sa hon ^^

Först åkte jag o pappa till Handen o köpte en ny overall till Elvira, en som e mer snö o vindtät :)
Seeen vare dax o springa me pulkan!! :D

BAKA BAKA BULLAR LÄGGA SMÖR IMELLAN O PIKKA DOM O KRUSA DEM, OOO SJUUUUS MED DOM I UGNEN!



Vääänta bara fattas bara. Det där med lgh i sthlm är inte lätt ävenfast ja stått i kö sen ja va 18...hunf, grubblar o grubblar men jag kommer ingenvart ändå.´

Huvudsaken är att Elvira mår bra! <3 Hon har fått TVÅ tänder!!! ;D lite gnälligare och väääldigt mkt gosigare. Sover på min mage, vill bara tutta o sitta i knät. <3




Saknar famila i Örebro. Men vi ses snart igen :) Men jag fortsätter och ringa o terra Jenny, fan känns ju jätte tomt o inte ha nån o ringa till, bara ringa o tjata lite på den o säga godnatt o sånt :)

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

hahahaha värsta tjock Elvira ser ut!

2009-12-21 @ 00:50:13
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

eMail:

Blogg/Hemsida:

Din ouff:

Trackback
Josefines Blogdesgner
RSS 2.0